FANDOM

Тэўтонскi ордэн БЫЧЫЛ НА ПОЛЬШЧУ - І ДЗЕ ЗАРАЗ Тэўтонскім ордэнам?

@

РАСІЙСКАЯ ІМПЕРЫЯ БЫЧЫЛА НА ПОЛЬШЧУ - І ДЗЕ ЗАРАЗ РАСІЙСКАЯ ІМПЕРЫЯ?

@

Аўстрыйская імперыія БЫЧЫЛА НА ПОЛЬШЧУ - І ДЗЕ ЗАРАЗ Аўстрыйская імперыя?

@

Напалеон кінул ПОЛЬШЧУ - І ДЗЕ ЗАРАЗ Напалеон?

@

Гітлер БЫЧЫЛ НА ПОЛЬШЧУ - І ДЗЕ ЗАРАЗ ЯГО Рэйх?

@

СССР БЫЧЫЛ НА ПОЛЬШЧУ - І ДЗЕ ЗАРАЗ СССР?

@

ТАМУ ШТО НЕ трэба жартаваць з Польшчай!

Польша-iconПольшча - гэта галоўный герой комісаў Countryballs, прадставляюшчы Польшчу. 

Польша вельмі наівная, з-за гэтага яе часта крыўдзяць, асабліва Германія і Расія. Вельмі часта яе пераследуе Рэйхугольнік, каб забіць і з'есці. Праца Польшчы чысціць унітазы Вялікабрытаніі, таму яна заўсёды носіць вантуз.

Усе продкі Польшчы былі вельмі стронг, асабліва дзед Польшчы Рэч Паспалітая, але яго падзялілі Расія, Австрыя і Германія. А калі Польшча стала незалежнай, на Другой Сусветнай вайне, яе падзялілі Нацысцкая Германія і СССР.

По канонам Countryballs флаг Польшчы перавёрнут: красная частка сверху, белая снізу.

Гісторыя Edit

Вельмі старажытная Польшча быў славянскім племем, пакуль аднойчы адзін князь не вырашыў прыняць хрысціянства і пабудаваць краіну. У сярэднія вякі Польшча удзельнічаў у крыжовых паходах супраць язычнікаў. У 14 стагоддзі яму пашанцавала, бо ён стаў адной з краін, у якія не пашырылася чорная смерць. Жыў ПраПольша, часам суседзяў палкамі тыкаў, рэдка ўдала, сябраваў з Великим Княствам Літоўскім, пакуль яны не аб'ядналіся і не стаў такім Стронг, што нарадзіўся Речь Паспалітая - дзядуля сучаснай. Речь Паспалітая пакарыў пакарыў Балтыйскую тэрыторыю, і нават выйграў вайну з Османской Імперыяй, але вельмі моцна аслабеў, аднак усё роўна быў ганарлівым і выхвалястым, што жудасна злавала суседзяў Речи Паспалітай. У рэшце рэшт вырашылі Австрия, Российская Імперыя і Пруссия падзяліць Польшчу і зрабілі гэта. Тройчы. Так загінуў Речь Паспалітая.

У 1806 году Франция пачаў ўрывацца ў Пруссию і стварыў Герцогство Варшаўскае, як марыянетку для дапамогі ў распаўсюдзе рэвалюцыі. Але гэта доўжылася ўсяго восем гадоў, пасля чаго ён быў аддадзены России.

У 1914 году пачалася Першая сусветная вайна, і Германская Імперыя змагаўся з Российской імперыяй. Калі Германия захапіў Польшчу, ён перастаў быць рускай марыянеткай і стаў яго марыянеткай. Так працягвалася некалькі гадоў, пакуль Польшча зноў не стаў незалежным пасля заканчэння вайны

потым Польшча замятае ЗУНР і УНР і разам з Королевство Венгрыя, Королевство Румынія, Чехословакия а таксама РСФСР падзялілі іх, ну а таксама Польша і РСФСР падзялілі БНР.

Савецкі Саюз хацеў вярнуць згубленую зямлю, але хутка прайграў Польшчы і яго саюзнікам.

Жыў Польшча спакойна , пакуль з абодвух бакоў не аднавіліся яе даўнія ворагі - Третий Рэйх і СССР. Третий Рэйх хацеў кавалак гліны Польшчы - Данцыг, але ён даваць яго не захацеў, і ў выніку Третий Рэйх вырашыў узяць гліны яшчэ больш, а СССР яму дапамог. Неўзабаве бедная Польшча была падзелена.

Але падчас калі СССР и Третий Рэйх пачалі вайну, прыйшоу УПА і начелся вайну таксама начелся вайну і менавіта тады адбылася Валынская трагедия.Но пад занадта вялікім натиском УПА памёр.

Пад канец вайны Трэці рэйх памёр, і Польшчы вырашылі вярнуць гліну. З тых часоў Польшча застаўся жыць пад крылом Саветскага Саюза, да яго распаду. Пасля гібелі СССР Польшча вызваліўся ад камунізму і сышоў да Яуропы.